2/6-14

Godmorgon alla! Jag vill börja med att säga grattis till bästa vilma(som ni kanske förstått) fyller år idag, hela 13år! Grattis, grattis, grattis! 

Annars är det ju måndag idag, gillar egentligen lnte måndagagar, men jag tror det kommer bli betydligt mycket roligare nu när Vilma fyller. Sen på eftermiddagen har jag inte så många planer förän vid sex, då ska jag springa med dedär "gänget". En läsare kommenterade att vi skulle skriva mer om träningen, hur vi gjorde, mm! Även tips på snygga träningskläder. Så tänkte börja med det, är ju så hett med träning bland dom i vår ålder. 
Hoppas ni får en grym måndag så höra vi! 
Kram karin 


Vilma<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

leolavell.blogg.se

Hejsan! Vi är två tjejer på 13 vintrar. Våra namn är Karin och Tilda. Vårt allra största intresse är hästar, då Karin rider för Lysekilsryttarförening och Tilda har två egna hästar som hon är ute och tävlar på. Karin går i handboll och utöver det fotograferar hon. Tilda rider och gillar att träna. Här på vår blogg, Leolavell, kommer ni få läsa om allt från hästar, kompisar, träningar till bara känslor.

RSS 2.0